fbpx
logo-dark

Wij zijn Ultrah! Een inbound digital agency die werkt vanuit de Inbound filosofie. En wij zijn gespecialiseerd in één ding: bedrijven laten groeien!

CONTACT
Ultrah

Inbound Sales

Bij Ultrah begrijpen we dat Sales de motor is van elke business. Hoewel je product of dienstverlening de kern is van je bedrijf heb je niets aan een fantastische dienst of product als deze niet onder de ogen komt van je ideale klanten.

Inbound Sales is sales strategie die kwalitatieve leads aantrekt en de juiste klanten binnenhaalt. Het grootste verschil tussen traditionele sales en Inbound Sales is dat Inbound veel meer draait om waarde creëren, dienen als een gids en de controle overlaat aan de koper. 

THEN

Eerst was er:
Outbound sales

Outbound Sales is de traditionele manier van sales. Bij traditionele sales wordt er gedaan aan cold calling, het pushen van een product en een verkoopproces waarbij de sales medewerker als het ware ‘in control’ is.

Steeds meer mensen verliezen het vertrouwen in sales, omdat veel sales medewerkers zich niet aanpassen aan de moderne tijd.

NOW

Nu is er:
Inbound Sales

Waar Outbound Sales een
push-methode is, is Inbound een
pull-methode. Oftewel:

  • Prioriteer de behoeften van je klant
  • Ontdek de doelen die een organisatie heeft
  • Bied een oplossing aan die inhaakt op de uitdagingen

Nog meer weten over Inbound Sales? Download ons e-book! 

Wat is inbound marketing

You don’t close a sale, you open a relationship if you want to build a long-term, successful enterprise

bg-dots

– Patricia Fripp, President FrippVT

strategy

Buyer Persona's & Buyer Journey

Een buyer persona & een buyers journey helpen je om inzicht te krijgen in je doelgroep en je ideale klant. Dit is zeer belangrijk om te weten, want anders weet je niet voor wie je content moet genereren en op welke kanalen je deze content moet publiceren.

 

Attract, convert, close & delight

Nadat er een duidelijk beeld is over wie de doelgroep is, waar deze zich bevindt en hoe deze het beste bereikt kan worden is het tijd om aan de slag te gaan met de rest van de strategie.

De vier bovenstaande stappen zijn de verschillende fases van een Inbound Marketing strategie. Binnen deze fases zijn er verschillende tools en middelen nodig om de strategie te laten werken.

 
pricing plans

Flexible Pricing Plans

We have experience working with large and small businesses and are ready to
develop a targeted strategy and plan that’s just right for you.
Billed Monthly Billed Yearly
Steps

De vier stappen van het Inbound Sales proces

Identify

In deze fase is het doel om uit alle mogelijke prospects de juiste leads te identificeren. Dit doe je door eerst te bepalen wie jouw ideale klant is.

Connect

Inbound is een filosofie wat door elk sales team toe te passen is. De Inbound filosofie moedigt bedrijven aan om menselijk, behulpzaam en holistisch te zijn. Met menselijk wordt bedoeld: een empathisch vermogen en een persoonlijke aanpak. Behulpzaam: klanten inzicht geven, hulp en begeleiding geven in het aankoopproces. En met Holistisch wordt bedoeld: hetzelfde niveau van menselijke, behulpzame service bieden aan mensen in elke fase van de levenscyclus. Als Inbound Sales medewerker moet je op een veel persoonlijkere manier connectie maken met jouw klanten.

Explore

In de explore fase ga je zoveel mogelijk onderzoeken over jouw koper. Hier kijk je bijvoorbeeld naar de plannen, uitdagingen, tijdlijn en budget van jouw prospects. Oftewel: je maakt een kader, waarin je onderzoek doet. Het maken van een kader helpt je begrijpen wat belangrijk is voor jouw klanten, hoe je effectief kan communiceren en hoe je waardevol kunt adviseren.

Advise

Wanneer je alle bovenstaande stappen hebt doorlopen is het tijd om advies uit te brengen en hiermee de deal te sluiten. Een belangrijk onderdeel hierin is je sales presentatie en dat deze gepersonaliseerd is. Vergeet niet: je wilt jouw klant helpen met een passend advies.

review

Wat anderen
over ons zeggen

George
“Sinds we aan de slag zijn gegaan met Ultrah staan we op de 1e pagina en 1e positie van Google! Het gesprek gaat niet over clicks of vertoningen maar om leads en sales! ”
George
Directeur Vengroot
Axel
"Starting up a new venture in a new country is no small task, Ultrah advised us on business processes, integrating our framework for Sales & Marketing. We didn't want to slowly build, we wanted to crush it, and we are!"
Axel
Directeur Barcino Management Parijs
Adel
"Ik heb met Ultrah meerdere projecten gedaan, Zoekmachine optimalisatie, Adverteren op Social Media en Google en Webdevelopment. Het niveau en de expertise die ze aan tafel brengen is inspirerend!"
Adel
Directeur Travel Schiphol Taxi
bg-dots
bg-dots

Boek nu een gratis strategiesessie

Tijdens de call van ongeveer 45  reviewen we je business, bespioneren we je concurrenten, analyseren we de markt, je sales processen en doelen samen met jou. Gebaseerd op wat je ons verteld, ontwikkelen we een allesomvattend digitaal marketingplan gericht op jouw business. En dat doen wij helemaal gratis en vrijblijvend!

Alles wat we bespreken is specifiek voor jouw business ingericht. Dat doen we nadat we je huidig sales proces, sales doelen en je branding strategie hebben doorgenomen.

We doen dit gratis, en vrijblijvend omdat veel van onze klanten zo onder de indruk zijn van ons proces dat ze graag onze klanten willen worden.

Dit is geen sales call. De meeste marketing agencies vragen ongeveer €1000,- voor zo een uitgebreide business analyse, planning en strategiesessie. Je spreekt met een digitaal strateeg die veel ervaring heeft met het implementeren van strategieën die resulteren in het maximaliseren van je leads en sales. Kies een tijdstip in mijn agenda, en we zien elkaar snel!