fbpx
logo-dark

Wij zijn Ultrah! Een inbound digital agency die werkt vanuit de Inbound filosofie. En wij zijn gespecialiseerd in één ding: bedrijven laten groeien!

CONTACT
Ultrah

Inbound Marketing

Inbound Marketing is een effectieve marketingstrategie voor de lange termijn. Inbound Marketing zorgt ervoor dat de juiste mensen op het juiste moment worden aangesproken, waardoor de leads die je binnenhaalt relevanter zijn en sneller omgezet worden naar klanten. Weten hoe je dit doet? Vraag gratis consult aan!

 

THEN

Eerst was er:
Outbound marketing

Outbound Marketing is een traditionele manier van marketing. 

Bij Outbound Marketing koop je aandacht. Bij Outbound kan je denken aan: tv of radio commercials of dure advertenties in kranten en tijdschriften. Het is een dure marketing methode en levert niet altijd de hoeveelheid aandacht op die je zou willen.

NOW

Nu is er:
Inbound Marketing

Waar Outbound Marketing een
push-methode is, is Inbound een
pull-methode. Oftewel:

  • Klanten vinden jou
  • Interacties worden betekenisvoller
  • Er wordt waarde gecreëerd voor bezoekers met content

Omdat je met Inbound Marketing specifiek content genereert voor de personen die geïnteresseerd zijn, kost het je minder geld en levert het meer op. Nog meer weten over Inbound Marketing? Download ons ebook!

Wat is inbound marketing

More contact means more sharing of information, gossiping, exchanging, engaging – in short, more word of mouth.

bg-dots

– Gary Vaynerchuk, CEO of Vaynermedia. ‍

strategy

Buyer Persona's & Buyer Journey

Buyer Persona's & Buyer Journey

Een buyer persona & een buyer’s Journey helpen je om inzicht te krijgen in je doelgroep en je ideale klant. Dit is zeer belangrijk om te weten, want anders weet je niet voor wie je content moet genereren en op welke kanalen je deze content moet publiceren.

 

Attract, convert, close & delight

Nadat er een duidelijk beeld is over wie de doelgroep is, waar deze zich bevindt en hoe deze het beste bereikt kan worden is het tijd om aan de slag te gaan met de rest van de strategie.

De vier bovenstaande stappen zijn de verschillende fases van een Inbound Marketing strategie. Binnen deze fases zijn er verschillende tools en middelen nodig om de strategie te laten werken.

 
review

Wat anderen
over ons zeggen

George
“Sinds we aan de slag zijn gegaan met Ultrah staan we op de 1e pagina en 1e positie van Google! Het gesprek gaat niet over clicks of vertoningen maar om leads en sales! ”
George
Directeur Vengroot
Axel
"Starting up a new venture in a new country is no small task, Ultrah advised us on business processes, integrating our framework for Sales & Marketing. We didn't want to slowly build, we wanted to crush it, and we are!"
Axel
Directeur Barcino Management Parijs
Adel
"Ik heb met Ultrah meerdere projecten gedaan, Zoekmachine optimalisatie, Adverteren op Social Media en Google en Webdevelopment. Het niveau en de expertise die ze aan tafel brengen is inspirerend!"
Adel
Directeur Travel Schiphol Taxi
bg-dots
bg-dots

Boek nu een gratis strategie sessie

Tijdens de call van ongeveer 45 min. reviewen we je business, bespioneren we je concurrenten, analyseren we de markt, je sales processen en doelen samen met jou. Gebaseerd op wat je ons verteld, ontwikkelen we een allesomvattend digitaal marketingplan gericht op jouw business. En dat doen wij helemaal gratis en vrijblijvend!

Alles wat we bespreken is specifiek voor jouw business ingericht. Dat doen we nadat we je huidig sales proces, sales doelen en je branding strategie hebben doorgenomen.

We doen dit gratis, en vrijblijvend omdat veel van onze klanten zo onder de indruk zijn van ons proces dat ze graag onze klanten willen worden.

Dit is geen sales call. De meeste marketing agencies vragen ongeveer €1000,- voor zo een uitgebreide business analyse, planning en strategie sessie. Je spreekt met een digitaal strateeg die veel ervaring heeft met het implementeren van strategieën die resulteren in het maximaliseren van je leads en sales. Kies een tijdstip in mijn agenda, en we zien elkaar snel!